با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو، زمان شروع فعالیت فروشگاه و ارسال سفارشات ثبت شده از تاریخ پانزدهم فروردین ماه به بعد می باشد.

باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock

Duracell AA Alkaline Battery Pack of 2
ویژگی های محصول:
  • نوع: باتری قلمی آلکالاین
  • نوع باتری: AA
  • مدل: PLUS POWER DURALOCK
  • ولتاژ باتری: 1.5 ولت
  • امکان شارژ مجدد: ندارد
  • تعداد باتری موجود در پک: 2 عدد
  • تکنولوژی ساخت باتری: آلکالاین
  • نوع بسته بندی: روکارتی مقوایی
  • کاربرد: اسباب بازی، ریموت، ساعت
  • کشور سازنده: چین
  • عرضه کننده: فروشگاه برایتو
  • ویژگی ها: 10 برابر عمر نسبت به باتری زینک کربن ماندگاری در طولانی مدت و حفظ انرژی بدون جیوه و کادمیوم دوستدار محیط زیست جریان خروجی یکنواخت قابلیت ماندگاری تا 10 سال
شناسه محصول: 677596 دسته‌بندی: برچسب:

35,000 تومان

 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.

حس خوب یک خرید مطمئن با قیمت مناسب و امکان ارسال سریع از فروشگاه برایتو همراه با تنوع و کیفیت بالا در اجناس

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • پرداخت آسان آنلاین و کارت به کارت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock

باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock جزو یکی از قدیمی ترین و قابل اعتماد ترین محصولات شرکت دوراسل می باشد که روزانه حجم زیادی از فروش شرکت را به خود اختصاص داده است. Duracell در تولید باتری های قلیایی با کارایی بالا و همچنین باتری های قابل شارژ توانسته است پیشگام در جهان باشد. این کمپانی در اوایل سال 1940 میلادی تأسیس شد که از آن سال به بعد توانسته است در تولید باتری مورد نیاز انواع دستگاه های الکترونیکی و شخصی پیشرو باشد و در صنعت تولید باتری های کوچک و بزرگ با حفظ انرژی در طولانی مدت به عنوان یک برند معتبر محسوب شود که از درون تمامی این اتفاقات نماد خرگوش دوراسل پدیدار شد. نحوه شکل گیری دوراسل در اوایل دهه 1920 میلادی توسط یک دانشمند مخترع به نام ساموئل روبین با یک تولید کننده تنگستن به نام فیلیپ راجرز مالوری شروع شد. آقای روبین به پیش مالوری رفت و از او درخواست کرد تا تجهیزات لازم را برای انجام یک سری از آزمایشات در اختیار او قرار دهد در این حال اختراع به دست آمده از طریق رابین با قدرت بسیار بالای مالوری در صنعت ترکیب شد و این موضوع سنگ بنای Duracell International را بنا نهاد که تا سال 1975 میلادی (مرگ مالوری) ادامه یافت. برند دوراسل جزو یکی از خوشنام ترین برندهای باتری در جهان به شمار می آید که توانسته است با خلاقیت، ابداعات جدید و به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا در تولید محصولات خود بخش بزرگی از نیاز جوامع به استفاده از انرژی الکتریکی را برآورده سازد. باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock یک باتری قلمی با کیفیت با ویژگی های منحصر به فرد می باشد. اگر در وسایلی همچون اسباب بازی، چراغ قوه، ترازو، ساعت و غیره به دنبال یک باتری (منبع انرژی) با کیفیت هستید، ما به شما خرید باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock را با قیمتی ارزان پیشنهاد می کنیم.

 

باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock
باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock

باتری دوراسل بیشتر در کجا کاربرد دارد

به طور متوسط در هر ثانیه 63 محصول از دوراسل در سراسر دنیا به فروش می رسد و در حالی که با گسترش علم و تکنولوژی دستگاه های بیشتر و بیشتری تولید می شوند و به انرژی باتری نیاز دارند فروش این شرکت رو به افزایش است. کمپانی دوراسل از طریق توسعه مداوم باتری های خود (کوچک بودن، قدرت بالا، کارآمدی و ماندگاری در طولانی مدت) در مقایسه با باتری های رقیب توانسته است دارای سابقه ای نوآورانه تر و خلق محصولاتی خلاقانه باشد. این شرکت اولین باتری های قلیایی AA و کلاس AAA و اولین باتری های اندازه سکه ای را برای سمعک ها تولید کرد. این کمپانی افتخار آن را دارد که اولین ماوس های بی سیم جهان، انرژی خود را از باتری های این شرکت تأمین کردند که باعث راحتی کار با کامپیوتر ها می شد. بیش از 3300 نفر در سراسر جهان در شرکت دوراسل مشغول به فعالیت هستند. این شرکت دارای دفتر مرکزی منطقه ای در ایالات متحده آمریکا، اروپا، آفریقا، خاورمیانه و آسیا است که در تاریخ 1 مارس 2016 به عنوان یک قسمت دائمی از گروه Berkshire Hathaway تبدیل شد. این شرکت در نظر دارد تا در سراسر نقاط جهان پاسخگوی نیاز مشتریان باشد تا بتواند اولین انتخاب جهت تأمین انرژی در هنگام استفاده از دستگاه های الکترونیکی برای مشتریان باشد.

مراقب سلامتی من باش

باتری های دوراسل به عنوان یک برند قابل اعتماد توسط بسیاری از پزشکان و داروسازان برای استفاده در انواع دستگاه های پزشکی مانند فشار سنج و غیره توصیه می شود.

هیجان با بازی های خانوادگی

باتری های این شرکت نیروی جدیدی را به اسباب بازی های مورد علاقه شما می بخشد زیرا با استفاده از این محصول مدت طولانی تری کودکان شما مشغول به فعالیت و خلاقیت می پردازند.

در فضای باز و در هنگام ماجراجویی

در هنگام سفر استفاده از باتری های دوراسل انرژی لازم را جهت استفاده از دستگاه هایی همچون شارژرهای تلفن همراه، باتری های دوربین و باتری های GPS را برای شما فراهم می کند.

وسایل مورد نیاز شما در خانه و محل کار

یک سری از وسایل مورد نیاز شما در خانه مانند انواع دزدگیر های مورد استفاده در پشت درب ورودی، ترازو و غیره که می بایست از منابع انرژی مطمئنی استفاده شود که به دلیل اهمیت بالا دارای ماندگاری انرژی در طولانی مدت باشد.

کمک به زیبایی و آراستگی فردی

انواع ریش تراش که به یک انرژی با قدرت بالا جهت به کار افتادن نیاز دارند که در زندگی ما به آراستگی ما کمک زیادی می کنند می توانید از باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock با انرژی طولانی مدت برای دستگاه های هوشمند خود استفاده کنید.

باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock

ویژگی های باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock

  • باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock بدون استفاده از جیوه و کادمیوم که مواد سمی هستند تولید می شود که می تواند ماندگاری بیشتری (برابر با 10 سال) نسبت به باتری های زینک-کربن داشته باشد.
    همچنین سازندگان باتری قلمی آلکالاین دوراسل به دلیل استفاده نکردن از جیوه و کادمیوم پیشرو در حفظ محیط زیست به شمار می آیند.
  • تکنولوژی های به کار رفته در ساخت این باتری باعث ایجاد یک جریان خروجی یکنواخت در طول زمان مصرف و در راستای حفظ سلامت قطعات الکترونیکی به کاررفته در وسایل مورد استفاده شما شده است.
  • استفاده از مواد نایلونی و پریمیوم جهت مهر و موم کردن بدنه باتری کمک می کند تا از نشت مواد داخل آن بعد از گذشت زمان های طولانی جلوگیری شود. این موضوع کمک می کند تا اگر به دلایلی بعد از اتمام کار با دستگاهی الکترونیکی مدتی طولانی باتری داخل دستگاه جا مانده بود، به وسیله شما آسیب وارد نشود.
  • باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock به دلیل ابعاد استانداردی که دارد قابلیت استفاده در ماوس، کیبورد، ریموت کنترل، انواع دستگاه های تست پزشکی و غیره را دارد.
  • ویژگی Duralock باعث می شود که کل بدنه باتری در مقابل عوامل محیطی مصون بماند که این فناوری ماندگاری انرژی را تا 10 سال در این باتری تضمین می کند.
  • شرکت دوراسل در طراحی محصولات خود به حفظ محیط زیست اعتقاد دارد به گونه ای که جهت بسته بندی محصول از یک جعبه مقوایی روکارتی کاملاً بازیافتی استفاده می کند که 12 بار قابلیت بازیافت مجدد را دارد. همچنین استفاده نکردن از مواد سمی همچون جیوه و کادمیوم باعث شده است که این محصول تا 85 درصد قابلیت بازیافت را داشته باشد.
  • امروزه با گسترش علم و فناوری استفاده از دستگاه های الکترونیکی جهت راحتی انسان رو به افزایش است که این موضوع باعث افزایش استفاده از منابع انرژی قابل حمل همچون باتری می شود. به دلیل تقاضای بالای مشتریان جهت تهیه این محصول شرکت سازنده آن را در پک های 2 عددی در بازار عرضه می کند.
باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock
باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock

مشخصات باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock

  • باتری قلمی دوراسل مدل AA به صورت 2 عددی داخل یک بسته بندی مقوایی روکارتی و قابل آویز تولید و جهت رسیدن به دست مصرف کننده در بازار عرضه می شود. هر یک عدد باتری دوراسل دارای ابعادی برابر با 1.4 × 4.9 سانتی متر می باشد که می توانید به راحتی در انواع دستگاه های الکترونیکی مانند اسباب بازی ها، ماوس، کیبورد، ریموت کنترل، دستگاه های تست سلامت و غیره استفاده کنید.
  • روش صحیح استفاده از باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock توسط شرکت مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته که در چند مورد قابل ذکر است، ماندگاری انرژی تا 10 سال یک ویژگی جهت خرید این محصول به حساب می آید اما باتری در شرایطی مشخص ماندگاری را در این مدت به ما ارائه می دهد که از مهم ترین آن ها نگهداری باتری در دمای اتاق (بین 18 تا 22 درجه سانتی گراد) می باشد. اگر بعد از استفاده یک دستگاه می خواهید آن را در مدتی طولانی رها کنید حتماً باتری ها را از آن خارج نموده و در نقطه ای امن قرار دهید. همچنین بعد از اتمام انرژی یک باتری اگر قصد استفاده از یک باتری جدید را دارید قسمت های اتصال باتری به بدنه دستگاه را با فرچه یا دستمالی زبر تمیز کنید تا نقاط اتصال به درستی از عهده کار خود برآیند. هر دستگاه الکترونیکی که در اختیار دارید جهت تأمین نیرو در آن قسمت مشخصات باتری قابل استفاده را برای شما مشخص نموده، حتماً از همان باتری در سایز مشخص شده استفاده نمایید. باتری ها دارای یک قطب مثبت و یک قطب منفی می باشند که با علامت + و – مشخص شده اند، در زمان استفاده و جانمایی باتری داخل دستگاه به نحوه صحیح قرار دادن آن توجه کنید. هستند دستگاه هایی که جهت راه اندازی آن ها به سه باتری نیاز دارید و حتی در صورت رعایت نکردن درست قرار دادن قطب های باتری در یک راستا باز هم کار می کنند اما به باتری شما آسیب رسانده و باعث کاهش طول عمر آن ها می شوند.
  • باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock دارای 1.5V ولتاژ خروجی به طور یکدست و یکنواخت تا زمان اتمام می باشد که می توان آن را در انواع دستگاه های الکترونیکی مورد استفاده قرار داد.
مشخصات باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock
مشخصات باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock

خرید اینترنتی باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock

باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock جزو یکی از محصولات تضمین شده از طرف برایتو می باشد که به دلیل یکنواخت بودن ولتاژ خروجی که دارد به هیچ یک از دستگاه های الکترونیکی حساس شما آسیب نمی رساند. اگر شما از انواع دستگاه های قابل حمل استفاده می کنید که نیاز به تأمین انرژی به وسیله باتری را دارید، دوراسل می تواند با طیف گسترده ای از انواع باتری هایی (AA، AAA، C، D، 9V) که دارد ساعت هایی خوش و لذت بخش را برای شما رقم بزند. این شرکت هر روز با استفاده از تیم تحقیق و توسعه خود محصولاتی با کیفیت بالا، طبق نیاز مشتریان خود را در سراسر دنیا تولید می کند که هر بار با نوآوری و طراحی هایی خلاقانه مصرف کنندگان خود را به وجد می آورد. باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock دارای ویژگی هایی منحصر به فرد است که ماندگاری طولانی مدت در 10 سال، ولتاژ خروجی 1.5 ولت یکنواخت و به طور مداوم، نشت نکردن روغن داخل به خارج و ده ها مورد دیگر که در بالا اشاره کردیم می تواند تضمینی بالا جهت انتخاب شما از این محصول با کیفیت به شمار آید. فروشگاه برایتو یک فروشگاه اینترنتی خرده فروشی لوازم التحریر می باشد که توانسته است با طیف گسترده ای از خدمات از عبور و مرور شما در سطح شهر جهت تأمین نیازهای روزمره تا حد زیادی بکاهد. تنها با یک تلفن یا سفارش ها به صورت آنلاین در کمترین زمان ممکن می توانید خدمات ما را در محل خود در اختیار داشته باشید.

 

خرید اینترنتی باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock
خرید اینترنتی باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock
وزن0.055 کیلوگرم
ابعاد8 × 12 سانتیمتر
نوع

باتری قلمی آلکالاین

نوع باتری

AA

مدل

PLUS POWER DURALOCK

ولتاژ باتری

1.5 ولت

امکان شارژ مجدد

ندارد

تعداد باتری موجود در پک

2 عدد

تکنولوژی ساخت باتری

آلکالاین

نوع بسته بندی

روکارتی مقوایی

کاربرد

اسباب بازی، ریموت، ساعت

کشور سازنده

چین

عرضه کننده

فروشگاه برایتو

ویژگی ها

10 برابر عمر نسبت به باتری زینک کربن
ماندگاری در طولانی مدت و حفظ انرژی
بدون جیوه و کادمیوم
دوستدار محیط زیست
جریان خروجی یکنواخت
قابلیت ماندگاری تا 10 سال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock
باتری قلمی آلکالاین دوراسل 2 عددی مدل Plus Power Duralock

35,000 تومان

 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.