جا مجله ای سلفونی سایز A4

جا مجله ای سلفونی سایز A4محصول مناسبی است جهت افرادی که بر روی میز کار خود با تعداد زیادی از انواع بروشور، روزنامه، کتاب و مجله سر و کار دارند. برای دسترسی راحت در کمترین زمان ممکن و ایجاد فضایی منظم در اطراف خود مجبور به استفاده از ابزاری مناسب مانند جا مجله ای هستید. معمولاً در ارگان های بزرگ مانند دانشگاه ها، بیمارستان ها، مدارس یا دفترخانه ها که در روز به طور معمول با تعداد زیادی از اسناد و مدارک سر و کار دارند و می خواهند جهت نظم بخشیدن به روی میز کار خود از زونکن ایستاده استفاده کنند، می توانید مشاهده کنید که تعدادی از این زونکن ایستاده را در کنار یکدیگر و به هم چسبیده با عنوان های مختلف چیده اند. این موضوع کمک می کند تا بتوانند به اسناد و مدارک مورد نیازشان سریع تر دسترسی داشته باشند و با دسته بندی مرتبی که به وسیله عنوان یا رنگ زونکن انجام می دهند این سرعت بیشتر هم می شود. معمولاً این روش یک بایگانی موقتی بر روی میز یا کمد در هر مجموعه محسوب می شود که بعد از گذشت زمانی محدود کاغذهای ذخیره شده در این زونکن های ایستاده را بعد از پر شدن بیرون آورده و جهت بایگانی بلند مدت تری داخل انواع زونکن به صورت پانچ شده ذخیره می کنند. زونکن ایستاده به طور کلی با 4 جنس مختلف در بازار تولید می شود (زونکن ایستاده چوبی، فلزی، پلاستیکی و مقوایی) که می توانید به طور استاندارد کاغذ هایی تا سایز A4 را درون آن قرار دهید. جا مجله ای سلفونی سایز A4 به دلیل کارایی بسیار بالایی که دارد به طور معمول در هر شغلی روی میز کار قابل مشاهده است. هستند افرادی که بدون هیچ دسته بندی و تفکیک هر برگه با هر عنوانی را کنار یکدیگر درون آن می گذارند که جهت بالا بردن کارایی و استفاده از این محصول توصیه می شود اسناد و مدارک خود را به صورت تفکیک شده و مشخص بایگانی نمایید تا در صورت نیاز با صرف کمترین زمان دسترسی راحت تری را به آن ها داشته باشید. انواع زونکن ایستاده مقوایی به دلیل نوع محدودیتی که در ساخت دارد باید به صورت تک خانه تولید شود و تنها راه استفاده از این محصول بر روی میز در کنار یکدیگر، تهیه تک تک و چیدن آن ها در کنار هم می باشد. شما می توانید جهت جلوگیری از جدا شدن جا مجله ای سلفونی سایز A4 از یکدیگر آن ها را به وسیله یک گیره از قسمت بالایی به کیدیگر متصل نمایید. البته در نوع توری فلزی و پلاستیکی این محصول مدل های تک خانه، دو خانه و سه خانه قابلیت تولید و ساخت را دارد که نسبتاً قیمت بالاتری در مقایسه با انواع زونکن مقوایی دارند و استفاده از آن ها در تعداد بالا برای یک ارگان یا شرکت می تواند مقرون به صرفه نباشد.

جا مجله ای سلفونی سایز A4

ویژگی های جا مجله ای سلفونی سایز A4

  • جا مجله ای سلفونی سایز A4ساخته شده از جنس مقوا با روکشی از جنس سلفون با کیفیت و براق می باشد که باعث می شود این محصول در مجاورت با رطوبت بتواند به خوبی از خود مقاومت نشان داده تا بروشور یا روزنامه شما آسیب نبیند و به طور کلی این امکان را ایجاد می کند تا با یک بار خرید جا مجله ای سلفونی سایز A4 آن را سال ها در کنار خود جهت بایگانی اسناد و مدارک در اختیار داشته باشیم.
  • این محصول در رنگ بندی متنوع (مشکی، قرمز، آبی، سبز، سفید، قهوه ای، زرد، طوسی و سرمه ای) تولید می شود و امکان استفاده و هماهنگی با تمامی سلیقه ها را دارد. همچنین شما می توانید بر روی میز کار خود از این رنگ بندی جهت تفکیک و دسته بندی اسناد و مدارک طبق تاریخ یا عنوان استفاده نمایید که با زیاد شدن محتویات داخلشان در طولانی مدت می تواند کاربرد زیادی داشته و از گم شدن اسناد و مدارک شما جلوگیری کند.
  • جا مجله ای سلفونی سایز A4همانطور که گفته شد از مقوایی ضخیم با مقاومت بالا در برابر خمیدگی و ضربه ساخته شده که به وسیله چند پانچ فلزی این مقواها به یکدیگر متصل گشته و می تواند در برابر وزن بالای محتویاتی که درون آن می گذاریم تاب بیاورد.
  • از ویژگی های مهم آن می توان به بسته بودن 3 طرف از این محصول اشاره کرد که به وسیله یک لبه بازی که در قسمت بالایی آن قرار گرفته دسترسی سریع را برای شما به محتویات داخل آن فراهم می کند.
  • لازم به ذکر است که این محصول را به صورت ایستاده بر روی محل مورد نظر استفاده می کنند و به همین دلیل به آن زونکن ایستاده نیز گفته می شود و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید انواع کاتالوگ، روزنامه و اسناد و مدارک را تا ابعاد A4 درون آن قرار دهید.
  • شما می توانید همانطور که گفته شد از رنگ بندی جهت تفکیک موضوعی مدارک در جا مجله ای سلفونی سایز A4 استفاده کنید. ولی در بعضی از مواقع با زیاد شدن تعداد جا مجله ای ها بر روی میز یا درون قفسه ممکن است از یاد ببرید که چه رنگی جهت چه موضوعی استفاده شده پس یک لیبل در قسمت عطف این محصول تعبیه گشته که دارای 8 سطر خالی جهت نوشتن موضوع یا کد برای دسته بندی می باشد و امکان پیدا کردن راحت تر موضوع مورد نظر را برای شما به سادگی فراهم می کند.
  • اگر تعداد زیادی از این کالا در کنار یکدیگر درون قفسه یا کمد قرار داشته باشد به دلیل ماهیتی هم که دارد به اندازه ای سنگین است که جا به جایی آن برایتان آسان نبوده پس تولید کنندگان با ایجاد یک حفره بر روی عطف همراه با لبه ای پرس شده با حلقه ای از جنس استیل ضد زنگ عمل جا به جایی را برای شما آسان تر کرده اند.
  • نام دیگر جا مجله ای سلفونی سایز A4 زونکن سه گوش یا زونکن لبه کج هم می باشد و این نام های مستعاری است که افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی به این محصول به دلیل شکل ظاهری آن داده اند. چون همانظور که می دانید به طور کلی دارای شکلی مستطیل شکل با لبه ای کج بوده که این موضوع جهت دسترسی راحت تر به مدارک و محتویات داخل آن طراحی شده است.

ویژگی های جا مجله ای سلفونی سایز A4

مشخصات جا مجله ای سلفونی سایز A4

به طور استاندارد این جا مجله ای سلفونی سایز A4 با ابعادی برابر با 7.5 × 24.5 × 31.5 سانتی متر امکان قرار دادن تا 700 برگ کاغذ A4   یا کوچکتر را به شما می دهد.
این محصول تک خانه می باشد و شما این امکان را دارید تا با تهیه آن به تعداد مورد نظر و از کنار هم قرار دادن آن ها بر روی میز، انبوهی از مدارک خود مانند بروشور، کتاب، مجله، روزنامه و غیره را داخل آن قرار دهید.
این جا مجله ای دارای وزنی برابر با 400 گرم می باشد که امکان جا به جایی راحتی را برای کاربر فراهم می کند.
این محصول از مقوایی با کیفیت به ضخامت 3 میلی متر همراه با تراکم بالا ساخته شده که روکشی از جنس سلفون در قسمت بیرونی جهت محافظت در مقابل رطوبت وجود دارد. البته این روکش سلفونی باعث می شود تا بتوانید به طور دوره ای با استفاده از یک دستمال آغشته به مواد ضد عفونی سطح بیرونی را که در مجاورت با تماس زیاد دست قرار دارد تمیز نمایید که می تواند هم باعث ایجاد یک ظاهر شیک و هم باعث بهداشت محیط کاری شما شود.
جا مجله ای سلفونی سایز A4دارای عطفی برابر با 8 سانتی متر می باشد که امکان قرار دادن 700 برگ کاغذ 80 گرم را به طور استاندارد به شما می دهد. البته این موضوع به این معنی نمی باشد که شما نتوانید تعداد برگ بیشتری را در آن جای دهید. در این قسمت ظرفیت استاندارد این محصول که بتواند سال ها با حفظ شکل ظاهری از عهده کار خود به بهترین شکل بر آید، اشاره شده.
یک لیبل به ابعاد 5 × 15 سانتی متر، دارای 8 سطر خالی جهت جداسازی و کد گذاری بر روی عطف تعبیه شده که با روکشی از جنس پلاستیک جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی محافظت می شود.
یک انگشتی جهت جا به جایی آسان به شکل دایره ای و با قطر 3 سانتی متر تکیه گاهی مناسب برای این محصول جهت جا به جایی ایجاد نموده.
جا مجله ای سلفونی سایز A4از دو تکه مقوای برش خورده با شکل هندسی مشخص و کاربردی ساخته می شود که یک تکه بدنه را شامل می شود و تکه دیگر حکم کف یا نشیمن گاه را دارد که به وسیله 8 عدد پرچ از جنس استیل ضد زنگ با مقاومت بالا در برابر فشار، بسیار محکم به یکدیگر متصل شده است.

مشخصات جا مجله ای سلفونی سایز A4

موارد استفاده از جا مجله ای سلفونی سایز A4

به طور کلی از نظر جنس روکش، زونکن ایستاده مقوایی به دو بخش کلی تقسیم می شود. بعد از برش مقوا به ابعاد و اندازه مشخص، تولید کنندگان این محصول مقوا را با دو نوع روکش از جنس سلفون یا کتان که به چسب مخصوص صحافی آغشته شده تولید می کنند. روکش سلفونی در زمان تولید دارای قیمت ارزان تری نسبت به روکش کتان می باشد. به طور کلی زونکن ایستاده کتان دارای ظاهری نسبتاً شیک تر در مقایسه با نوع دیگر آن است ولی در محیط هایی که میزان رطوبت داخل هوا بیش از حد استاندارد است مانند شهرهای مرطوب ساحلی و دفاتر اداری استخرها، زونکن سلفونی می تواند انتخاب مناسبی باشد. بعد از خرید این محصول به تعداد مورد نیاز در رنگ بندی متنوع می توانید انواع اسناد و مدارک یا مجله و روزنامه را به تفکیک عنوان، زمان و تاریخ در مدت زمانی کوتاه جهت بایگانی طولانی مدت درون زونکن قرار دهید.

موارد استفاده از جا مجله ای سلفونی سایز A4

خرید اینترنتی جا مجله ای سلفونی سایز A4

امروزه افراد به دلیل وجود مشکلات زیادی همچون ترافیک و آلودگی هوا ترجیح می دهند بیشتر نیازهای روزمره خود را با استفاده از خرید اینترنتی برطرف سازند. در این فضا بسیاری از فروشگاه های آنلاین مانند فروشگاه اینترنتی برایتو در کنار یکدیگر وجود دارند که با ارائه انبوهی از محصولات لوازم التحریر و ملزومات اداری در یک بستر کاملاً امن توانسته اند محیطی مناسب و با قیمت هایی قابل رقابت در راستای حمایت از مصرف کننده به وجود آورند. فروشگاه اینترنتی برایتو با ارائه ارزان ترین قیمت جا مجله ای سلفونی سایز A4 گامی بزرگ در این سو را برداشته است. ما ادعا می کنیم که تمامی محصولات لوازم التحریر ارائه شده را با قیمتی قابل رقابت همراه با تخفیف های ویژه لوازم التحریر ارائه می دهیم. شما می توانید در صورت داشتن سفارش عمده جا مجله ای ایستاده و تماس با قسمت فروش برایتو در صورت امکان، کد تخفیف خرید عمده جا مجله ای سلفونی سایز A4 را دریافت و با اعمال آن در قسمت سبد خرید از تخفیفات حجمی فروشگاه ما بهره مند شوید.

خرید اینترنتی جا مجله ای سلفونی سایز A4