کاغذ A4 سل پرینت 80 گرمی کارتن 5 عددی

کاغذ A4 سل پرینت 80 گرمی کارتن 5 عددی سهم زیادی از بازار را در زمینه فروش کاغذ به خود اختصاص داده است. که این موضوع روز به روز به دلیل قیمت مناسبش در مقایسه با انواع برندهای دیگر رو به افزایش است. البته همانطور که می دانید تنها قیمت نمی تواند معیاری درست برای انتخاب باشد. این برند از کاغذ با وجود قیمت مناسب، دارای کیفیتی بالا و مثال زدنی می باشد. به طوری که کاغذی با درجه سفیدی مطلوب، با ضخامت 80 گرم واقعی، مقاوم در برابر کشش و در نهایت پارگی داخل انواع دستگاه پرینتر و فتوکپی. به دلیل استفاده از دستگاه های به روز برش لیزر دارای خط برشی صاف می باشد. که موجب می شود محصولی در نهایت منطبق با استانداردهای کیفی روز را در اختیار داشته باشید.

تولید کاغذ سل پرینت Cell Print

تولید کاغذ سل پرینت Cell Print در ایران انجام می شود. همچنین به دلیل استفاده زیاد از انواع کاغذ در سایزها و گرم های مختلف به یک یا چند تولیدکننده کاغذ نیاز مندیم. که بتواند پاسخگوی نیازهای روز ادارات، موسسات، مدارس، دانشگاه ها و بیمارستان ها باشد. در این راستا کارخانه فام کویر با برند ثبت شده سل پرینت (Cell Print) در سال های اخیر توانسته است بخشی از این نیاز را مرتفع سازد. این شرکت با داشتن پشتکار اقدام به وارد نمودن کاغذهایی با کیفیت به صورت رول از دو کشور مطرح چین و اندونزی نموده است. که دارای کاغذهایی با کیفیت، سفیدی مطلوب و ضخامتی استاندارد هستند.

کاغذ سل پرینت یزد

کاغذ سل پرینت یزد از انواع مرقوب می باشد. که این کارخانه با در اختیار داشتن دستگاه های به روز برش لیزر دقیق و بسته بندی به صورت تمام اتوماتیک در گام اول اقدام به برش رول کاغذ و تبدیل به انواع سایز کاغذ در ابعاد A4,A5 و A3 می نماید. که بعد از حرکت بر روی ریل ها که پلی ارتباطی بین دستگاه های برش و بسته بندی است به قسمت بسته بندی رسیده و با استفاده از جلدی سلفونی و قابل بازیافت بسته هایی 500 عددی از کاغذ سل پرینت را تولید می شود. و در نهایت به صورت یک کارتن شامل 5 بسته کاغذ A4 سل پرینت 80 گرمی کارتن 5 عددی جهت استفاده روانه بازار می کند.

کاغذ A4 سل پرینت 80 گرمی کارتن 5 عددی

 

مشخصات کاغذ A4 سل پرینت 80 گرمی کارتن 5 عددی

کاغذ A4 سل پرینت 80 گرمی کارتن 5 عددی به طور استاندارد وزن یک برگ کاغذ در ابعادی برابر با 1 × 1 متر مربع اندازه گیری می شود. و به معنی آن است که هر برگ کاغذ در هر متر مربع، 80 گرم وزن دارد. که می تواند ضخامتی قابل قبول، استاندارد و مناسب برای استفاده در انواع دستگاه کپی، پرینتر و فکس محسوب شود. در بازار، کاغذ A4 سل پرینت کارتن 5 عددی را به عنوان یک کاغذ A4 خوب و با کیفیت می شناسند. همانطور که گفتیم این موضوع به این دلیل است که این محصول بیشترین مطابقت را با آب و هوای ایران دارد. و در زمان استفاده داخل دستگاه گیر نمی کند، پاره نمی شود، لول نمی شود و یا به اصطلاح حالت بادبزنی درون هیتر به خود نمی گیرد.

کاغذ cell print را چگونه  و از چه می سازند؟

کاغذ cell print از موادی مانند چوب خام تولید می شود. در مراحل فراوری چوب، خمیری از جنس سلولوز (خمیر کاغذ عاری از کلر با تکنولوژی آلکالین) به دست می آید که باعث می شود محصول نهایی رنگی بسیار متمایل به سفید داشته باشد. معمولاً کاغذ ارزان قیمت به طور کلی نمی تواند از چنین ویژگی هایی برخوردار باشد. هر برگ کاغذ A4 سل پرینت 80 گرمی دارای ابعادی برابر با 21 × 29.7 سانتی متر می باشد. که آن را به تعداد 500 برگ بر روی یکدیگر به طور منظم و دقیق داخل یک بسته سلفونی قابل بازیافت قرار می دهند.

کاغذ سل پرینت اصفهان و یزد توان رفع نیاز کشور را دارد؟

کاغذ سل پرینت اصفهان و یزد نیاز به حمایت بیشتر در تولید دارد. اما لازم به ذکر است که توانسته ایم با همت و پشتکار بخش زیادی از نیاز کشور به کاغذ را با وجود کاغذ سل پرینت یزد و کاغذ سل پرینت اصفهان برطرف کنیم. این محصول ایرانی می تواند با اکثر دستگاه های کپی و پرینتر مطابقت داشته باشد. و رضایت مشتری را بعد از مصرف چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت جلب کند. و می شود با اطمینان به سبد خرید اضافه شود. این نوید را به شما می دهیم که در این فروشگاه می توانید بهترین قیمت کاغذ A4 سل پرینت 80 گرمی بسته 5 عددی را بیابید. و بعد از خرید از استفاده آن داخل انواع دستگاه پرینتر لذت ببرید.

مشخصات کاغذ A4 سل پرینت 80 گرمی کارتن 5 عددی

ویژگی های کاغذ A4 سل پرینت 80 گرمی کارتن 5 عددی

کاغذ A4 سل پرینت 80 گرمی کارتن 5 عددی دارای کیفیتی مطلوب و قابل رقابت با انواع برندهای خارجی می باشد. تولیدکنندگان این محصول ایرانی در طول روند تولید استانداردهای لازم را رعایت می کنند. رول کاغذ از مزارع اکالیپتوس در اندونزی بعد از فراوری و تولید وارد کشور می شود. که این پروسه تحت نظارت و بررسی دقیق واحد کنترل کیفیت انجام می گیرد. سوله های تجهیز شده به دستگاه های برش و بسته بندی تمام اتوماتیک می تواند محصولی قابل رقابت را عرضه کند. از مزیت های دستگاه برش لیزر این است که به طور خودکار و با قدرت بالا کاغذها را در ابعاد بزرگ بر روی یکدیگر فشرده می کند. و بعد با دقت بسیار بالا کاغذ ها را در ابعاد A4 برش می زند. که به دلیل برخوردار بودن از تیغ بسیار تیز و برنده، لبه های کاغذ بسیار صاف و یکدست برش می خورد.

یکی از بزرگترین مشکلات و معایب انواع کاغذ

یکی از بزرگترین مشکلات و معایب انواع کاغذ در بازار به دو شکل نمایان می شود. که می توان از جمله این مشکلات به تمایل رنگ کاغذ به زردی یا صورتی نام برد. که در این باره در قسمت بالا توضیحاتی داده شد. و مشکل بعدی داشتن پودر یا پرز کاغذ می باشد. که کاغذ A4 سل پرینت 80 گرمی کارتن 5 عددی عاری از این مشکلات است. و باعث می شود تا زمانی که کاغذ را داخل انواع دستگاه کپی، پرینتر یا فکس قرار می دهید، به دلیل نداشتن پرز کاغذ قسمت هایی که در دستگاه با کاغذ در تماس است مانند غلطک ها، درام، مگنت و غیره تمیز بماند. که این موضوع باعث استهلاک کمتر دستگاه شما در طولانی مدت می شود. و در نهایت استفاده از کاغذ Ceel Print دوستدار دستگاه های شما بوده و مقرون به صرفه می باشد.