کاغذ تذهیب A4 مدل ابر و باد گلاسه مات 120 گرم کد 413 بسته 100 عددی

  • کاغذ تذهیب A4 مدل ابر و باد گلاسه مات 120 گرم کد 413 بسته 100 عددی دارای حاشیه ای باریک و بسیار زیبا می باشد. این کالای هنری دارای ویژگی های منحصر به فردی است که می تواند برای اهدافی مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. تذهیب به طور کلی از واژه ای به نام ذهب که کلمه ای عربی است گرفته شده و به معنای طلا یا طلاکاری می باشد. رنگ بسیار درخشانی که به جهت نقش بستن این حاشیه های زیبا به کار برده شده بسیار چشم نواز است و نظر هر هنرمندی را به خود جلب می کند. از گذشته تا به امروز ایرانیان به دلیل ذوق هنری شدیدی که به خطاطی و هنر نشان داده اند باعث خلق آثاری به جا مانده هستند که هنوز هم همگان بر این موضوع اشراف دارند که هنر تذهیب وام گرفته از همان گنجینه ی قدیمی است.
  • امروزه هنرمندان با در کنار هم قرار دادن تعدادی اشکال هندسی یا نقوش زیبای گل و بته دست به خلق آثاری هنرمندانه و بی بدیل می زنند که بعد از پیاده سازی فرم اولیه، بعد از تأیید این اثر ارزشمند به تعداد بالا چاپ می شود. کاغذ تذهیب A4 مدل ابر و باد یکی از همین آثار است که به عنوان پر فروش ترین کاغذ ابر و باد با ارزان ترین قیمت در فروشگاه برایتو عرضه می شود.کاغذ تذهیب A4 مدل ابر و باد گلاسه مات 120 گرم کد 413 بسته 100 عددی

کاغذ تذهیب A4 مدل ابر و باد گلاسه مات 120 گرم کد 413 بسته 100 عددی

مشخصات کاغذ ابر و باد A4 زرین کد 413

  • کاغذ ابر و باد A4 زرین کد 413 دارای ابعاد 29.7 × 21 سانتی متر (قطع A4) بوده که تولید شده از بهترین کاغذ گلاسه مات می باشد. کاغذ این محصول در هر متر مربع وزنی برابر با 120 گرم دارد که به عنوان پر مصرف ترین گرماژ کاغذ گلاسه در استفاده انواع تقدیرنامه (لوح تقدیر) و خطاطی محسوب می شود. کاغذ تذهیب A4 مدل ابر و باد در چاپ خانه هایی تولید می شود که طرح را بر روی زینک چاپ می کنند و با انتقال آن طرح از پیش تعیین شده بر روی کاغذ گلاسه آن را به قطعات A4 برش زده و به تعداد 100 برگ کاغذ گلاسه چاپ خورده و مزین شده به نقوش تذهیب را داخل یک بسته بندی پلاستیکی می گذارند. هر یک بسته از این محصول دارای وزنی برابر با 800 گرم می باشد.
  • از مشخصات مهم این کاغذ ابر و باد A4  این است که به دلیل طراحی کادر در باریک ترین حالت ممکن امکان نوشتن تا حد زیادی را برای کاربر فراهم می کند. پس در نظر داشته باشید که همیشه نسبت به متنی که می خواهید داخل یک تقدیرنامه چاپ کنید آن را انتخاب نموده و استفاده نمایید. این محصول با استفاده از دستگاه های برش تمام اتوماتیک لیزری برش خورده، به همین دلیل دارای لبه هایی بسیار صاف و هموار می باشد.
مشخصات کاغذ تذهیب A4 مدل ابر و باد کد 413
مشخصات کاغذ تذهیب A4 مدل ابر و باد کد 413

کاغذ ابر و باد زیبا مناسب خوشنویسی

نکته حائز اهمیت در زمان تهیه انواع کاغذ ابروباد یا تذهیب این است که بدانید به طور مثال این محصول عرضه شده قابلیت نوشتن با قلم نی، خودکار، مداد، روان نویس یا راپید را به شما می دهد و به راحتی می توانید آن را داخل انواع دستگاه پرینتر لیزری یا جوهر افشان قرار دهید. یک هنرمند یا هنرجو در اوایل فراگیری نکات ظریف خطاطی بعد از تمرین های زیاد بر روی کاغذهای معمولی می تواند محصول نهایی از روزها تلاش خود را بر روی یک کاغذ تذهیب یا ابر و باد پیاده سازی کند. به دلیل مزین بودن این کاغذ به حاشیه های طلاکوب شده و زرین و قرار گرفتن دو هنر زیبا در کنار یکدیگر محصول نهایی بسیار منحصر به فرد و دلگرم کننده برای هنرمند می شود که می تواند مشوقی برای ادامه فعالیتش محسوب شود.

کاغذ ابر و باد مناسب چاپ مدارک تحصیلی

در دانشگاه ها یا مدارس برای ارائه مدرک کسب شده از سوی دانش آموز یا دانشجو به دلیل اهمیت بسیار بالایی که مدرک مورد نظر دارد معمولاً بر روی انواع کاغذ حاشیه دار چاپ شده و بعد از قرار دادن داخل لوح تقدیر طی مراسمی رسمی یا غیر رسمی به فرد مورد نظر تسلیم می شود.

کاغذ ابر و باد مناسب متن تقدیر و تشکر

هستند مدیرانی کاردان و برجسته که بعد از تلاش کارمندان مربوطه و به ثمر نشستن اهداف در نظر گرفته شده جهت قدردانی و تشویق تلاشگران مجموعه، متنی دلگرم کننده برای تقدیر و تشکر را آماده کرده و بعد از چاپ روی کاغذ تذهیب A4 مدل ابر و باد جلوه ای رسمی ایجاد می نمایند که می تواند بسیار مسمر ثمر واقع شود. هنرمندان خطاط و نامدار کشور ما ایران این هنر بومی را در قالب یک شعر مرتبط و تقدیری بر روی کاغذی حاشیه دار خطاطی کرده و بعد از قرار دادن داخل قاب عکس آن را به افرادی مرتبط یا برجسته هدیه می دهند.

موارد استفاده از کاغذ تذهیب A4 مدل ابر و باد
موارد استفاده از کاغذ تذهیب A4 مدل ابر و باد

انواع گرماژ کاغذ تذهیب مدل ابر و باد

نوع گرماژ در انواع کاغذ تذهیب شامل تنوعی است که آن را می توان به 3 نوع تقسیم کرد، کاغذ تذهیب 100 گرم، کاغذ تذهیب 120 گرم و کاغذ تذهیب 135 گرم. اگر دارای دستگاه پرینتری هستید که می خواهید متنی را چاپ نمایید. باید از توانایی دستگاه خود نسبت به انجام پرینت بر روی کاغذ تا گرماژ استاندارد برای آن آگاهی داشته باشید. معمولاً کاغذ تذهیب گلاسه 100 گرم به دلیل ضخامت بسیار پایینی که دارد کمتر مورد استقبال قرار می گیرد. به همین دلیل هرچقدر گرماژ آن بالاتر می رود نظر مصرف کنندگان خود را بیشتر جلب می نماید و بهتر است با شناخت و در نظر گرفتن موارد ذکر شده محصولی مناسب را تهیه نمایید.

انواع ابعاد کاغذ تذهیب مدل ابر و باد

کاغذ تذهیب مدل ابر و باد در ابعادی برابر با قطع A5، قطع A4 و قطع A3 برش خورده و تولید می شود. معمولاً دو سایز اول جهت انواع تقدیرنامه، گواهی نامه استفاده می شود و از سایز A3 یا سایز نواری آن جهت امور خطاطی و خلق یک اثر هنری ارزشمند برای هدیه دادن استفاده می شود.

انواع کاغذ ابر و باد از نظر طرح (بک)

از نظر طراحی زمینه و نوع حاشیه به کار رفته کاغذ تذهیب دارای تنوعی بسیار بالا بوده که از دلایل بسیار مهم این تنوع، بومی بودن این هنر ایرانی می باشد که نشان از ذوق بالای هنرمندان در این عرصه است. از دلایل دیگر این تنوع در طراحی، این نکته مهم است که، بدانید دست مصرف کننده جهت انتخاب و یافتن طرح مورد نظر بسیار باز بوده و در برگیرنده انواع سلیقه ها باشد. از نظر طرح زمینه کاغذ های ابر و باد به دو بخش ساده و دارای نقوش محو ابر و باد تقسیم بندی می شوند که توصیه می شود در زمان خرید با در نظر گرفتن قسمتی که متن شما قرار است روی آن قرار گیرد کالای خود را تهیه کنید و سعی نمایید طرحی را انتخاب کرده که بعد از پرینت، متن شما خوانایی لازم را داشته باشد.

انواع کاغذ ابر و باد از نظر حاشیه دور

کاغذ ابر و باد از نظر حاشیه به دو بخش تقسیم می شود یا دارای حاشیه هایی با ضخامت کادر ضخیم  و یا حاشیه هایی با ضخامت کادر نازک تولید می شود. اگر جهت استفاده، متنی را در نظر دارید که دارای کلمات زیادی نیست، می توانید جهت پر شدن فضاهای خالی از کاغذ تذهیب A4 مدل ابر و باد با ضخامت کادر ضخیم استفاده نمایید و در صورت داشتن کلماتی زیاد در تقدیرنامه خود، حتماً از کاغذ ابر و باد با حاشیه ای نازک استفاده کنید.

انواع کاغذ تذهیب مدل ابر و باد
انواع کاغذ تذهیب مدل ابر و باد

ویژگی کاغذ تذهیب A4 مدل ابر و باد

به طور کلی همانطور که گفته شد کاغذ تذهیب A4 مدل ابر و باد در بسته بندی هایی در بازار عرضه می شود که داخل هر بسته تعداد 100 برگ کاغذ گلاسه مات، منقوش به تذهیب موجود است. به دلیل انتخاب راحت مصرف کننده، تولیدکنندگان این محصول آن را به وسیله پلاستیک شفاف بسته بندی می کنند که این امکان را به وجود می آورد تا بدون باز کردن درب بسته بندی کاغذ تذهیب A4 مدل ابر و باد طرح مورد نظر را با سرعت بالا انتخاب نمایید. طرح حاشیه هر یک از کاغذ های ابر و باد به وسیله یک هنرمند خلق شده که به وسیله یک کد شناسایی چاپ شده در قسمت انتهایی کاغذ تذهیب قابل مشاهده است و این اثر هنری به وسیله همین شماره کدگذاری و شناخته می شود.

ویژگی کاغذ تذهیب A4 مدل ابر و باد
ویژگی کاغذ تذهیب A4 مدل ابر و باد

خرید اینترنتی کاغذ ابر و باد A4

فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر برایتو توانسته با گردآوری محصولاتی متنوع در زمینه (فروش انواع کاغذ ابر و باد زیبا و جدید) نیاز مشتریان در این خصوص را برطرف سازند. شما می توانید ارزان ترین قیمت کاغذ تذهیب A4 مدل ابر و باد را در این مجموعه جستجو کنید و با خرید و رساندن مبلغ نهایی فاکتور خود به عددی مشخص که در قسمت قوانین و مقررات سایت آورده شده از خدمات ارسال رایگان فروشگاه اینترنتی برایتو همراه با تخفیف های ویژه لوازم التحریر بهره مند شوید.

خرید اینترنتی کاغذ ابر و باد A4 
خرید اینترنتی کاغذ ابر و باد A4